Hello het is weer een tijdje geleden:$ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneroos Diender - WaarBenJij.nu Hello het is weer een tijdje geleden:$ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneroos Diender - WaarBenJij.nu

Hello het is weer een tijdje geleden:$

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Anneroos

30 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Dus het wordt weer een tijd voor een verslagje vanuit het nog steeds super leuke Curacao!
De tijd is echt heel erg aan het vliegen… Nog 1 maand en dan ben ik alweer terug.. En op dit moment wil ik daar echt nog niet aan denken! Hahaha!
De familie is ondertussen alweer een tijdje weg en het “normale” leven is weer begonnen voor mij. Ben weer aan het werk 5 dagen en ik moet zeggen… Dat valt tegen! Maar het is nog steeds leuk allemaal en mijn collega’s willen ook niet dat ik wegga.. Oliver zegt het bijna wel elke dag tegen me hoe het nou verder moet als ik weg ben..! Hahaha! Wat ik dan zeg.. zoek een andere stagiaire, dan komt alles weer goed!
Sandra heeft 17 november een kindje gekregen. Een jongetje, Lennon heet ie. Het is echt een poppetje en gelukkig gaat het ook heel erg goed met ze allebei! Wat ik heel graag wil is mijn neefjes en nichtje weer zien. Ben zo benieuwd hoe ze nu zijn, vooral Neeltje! En natuurlijk me familie en vriendinnetjes weer zien! Het wordt wel weer eens tijd voor een ouderwets avondje stappen in ’t Haasje!
Sinterklaas hebben we met bijna het hele huis gevierd. We zijn eerst met z’n allen uit eten geweest bij een nieuwe pizzaria. Was errug lekker en gezellig! Daarna naar huis gegaan en daar Sinterklaas gevierd met allemaal kleine cadeaus en maar dobbelen! Voordat we daar aan konden beginnen duurde wel eventjes. Want de lichten van mijn auto gingen namelijk niet meer uit… Ja de meeste auto’s hier op het eiland doen te weinig… die van mij deed te veel! Dus ikke “bon bon” bellen. En hij begreep er helemaal niks van Swa! Toen hij weg wou gaan moest Bart nog even met hem kletsen, want zijn auto was namelijk die zondag ervoor gejat bij Mambo. Helemaal leeg terug gevonden ergens.. En toen kwam Mark nog even om te vertellen dat zijn auto ook niet helemaal meer werkte zoals het moest..! Hahaha! Bon Bon had een goede avond. 3 van zijn auto’s problemen! Ja je moet er wat voor over hebben als autoverhuurder! Maar alles is goed gekomen. Mijn lichten doen het weer, mark heeft een andere auto en Bart is overgestapt naar mijn oude verhuurder Piet.
Het stappen hier is nog steeds geweldig! Afgelopen zaterdag was er een Freestyle Party op Baya. Van tevoren konden er kaartjes gratis opgehaald worden en dat is gebeurd hoor! We hebben alleen een uur in de file gestaan om binnen te komen.. maar het was het waard! Er waren 3 verschillende podia en 15 verschillende dj’s. 1 podium was een vlot. Als je nog niet dronken was werd je het wel van het heen en weer geschommel! Hahaha! Eric de Man draaide daar. Ik ken die hele kerel niet, maar na een uur had ie al 1 van zijn boxen opgeblazen! Beetje jammer! Hij was dus niet echt DE MAN…
Verder was er een podium op het strand met R&B muziek. Helemaal mijn ding zoals jullie weten! En er was een schuimparty ergens binnen. Dat was niet zo mijn ding dus daar en ik niet geweest. Ja na mijn bijna dood ervaring in de BW heb ik het wel een beetje gehad met schuimparties! He Karlijn..?!
Ja zaterdag was een drukke dag, eerst werken toen naar de voorstelling in Luna Blou van Karin en toen gelijk door naar Baya. Maar het was zeker de moeite waard!
Zondag maar een paar uurtjes geslapen en gelijk door naar de happy hour op Wet & Wild. Was ook weer erg gezellie prunellie! Bijna al mijn collega’s waren en ze hadden een paar gasten mee genomen van de duikschool. 3 Amerikaanse vrouwen en 1 man. Je wil echt niet weten hoe dat er aan toe ging. Die vrouwen werden helemaal wild alsof ze voor het eerst uitgingen en alcohol te drinken kregen. Ik heb me uitermate geamuseerd alleen al naar hun te kijken de hele avond!
Laatst ben ik met Bartje weggeweest naar het strand bij Kontiki. We wilden eerst bij Mambo gaan liggen maar het was al 4 uur en we wilden geen entree meer gaan betalen. Dus we hebben eerst 15 minuten voor de ingang bij Mambo gezeten, de vrouw achter de kassa wegkijken.. maar helaas lukte dat niet echt!
Dus hup, wij de auto weer in door naar Kontiki. Daar was de kassajuffrouw al weg en we konden zo doorlopen. Toen kwam Bart op het idee om ons zelf eens eventjes te laten verwennen. En dus, hebben we een massage genomen op het strand! Was echt super! De foto’s zal ik ff op de site zetten zodat jullie een beetje een idee kunnen krijgen hoe dat er uit ziet!
Gister is Karin d’r vriendje aangekomen op Curacao. Die hebben we opgehaald van Hato met een vertraging van ongeveer 1,5 uur… En een paar dagen geleden is ook de zus van Bart aangekomen. Dit betekent dat ze straks echt weggaan en dat is helemaal niet leuk…Ik moet dan ook 2 dagen achter elkaar naar Hato toe om ze uit te zwaaien. Ja het blijft Curaçao… De mensen komen en ze gaan weer…
We hebben op 1ste kerstdag eerst onze kater uitgeslapen en ’s avonds een barbecue gehad op het strand! Was echt super gezellig! Lekker gegeten en gedronken!
Tweede kerstdag moest ik werken en dat was aardig zwaar! De hele week is het al pokke druk, en de mensen komen steeds 5 minuten voor sluiten binnen. Dus het is weer flink overuren maken.. maar ja hoort erbij!

Ik zal proberen om snel weer wat van me te laten horen, het is erg druk op t moment namelijk!

kusjes

  • 30 December 2006 - 13:51

    Karlijn:

    Anne wat valt me dat van je tegen!! Ik moet zeggen die bijna dood ervaring van je houd het leven wel spannend haha ;-)!! Ik moet zeggen dat je afgevallen bent!! Je ziet erg errug goed uit!! Nou skeet geniet er nog maar ff van en geloof mij het Haasje is niks veranderd na een half jaar, dus kijk daar maar nog niet na uit!! Lieverd doe rustig aan!! Een super goede jaarwisseling en tot volgend jaar Kus Liefs xxx

  • 31 December 2006 - 11:43

    Familie Ten Hove:

    Hey Anne.....

    Nou nog een maandje en dan kan je al wr stappen in 't Haasje hóór, of je daar nou echt zit op te wachten realiseer je je pas denk ik als je weer terug bent. Maar wie weet, zie op de pictures dat Jaxx je ook al gevonden heeft, leuk!

    En die foto's, man man man blijf er met een jaloers gezicht naar kijken! Dus geniet er nog even van, fijne jaarwisseling en tot gauw in 2007!!


    Dikke knuf William , Henk & Jantina

  • 31 December 2006 - 11:44

    Familie Ten Hove:

    Hey Anne.....

    Nou nog een maandje en dan kan je al wr stappen in 't Haasje hóór, of je daar nou echt zit op te wachten realiseer je je pas denk ik als je weer terug bent. Maar wie weet, zie op de pictures dat Jaxx je ook al gevonden heeft, leuk!

    En die foto's, man man man blijf er met een jaloers gezicht naar kijken! Dus geniet er nog even van, fijne jaarwisseling en tot gauw in 2007!!


    Dikke knuf William , Henk & Jantina

  • 01 Januari 2007 - 14:55

    Saskia:

    Hallo lieverd, het is alweer een tijdje geleden, maar via deze weg, wil ik je een heel goed en gezond 2007 toewensen! Je bent in ieder geval goed begonnen...op het warme curacao. Onze email ligt er een tijdje uit, dus nu even mn vaders emailadres. Hier gaat alles heel goed. Met Neeltje ook. Ze is nog steeds heel erg groot en dik. Maar wel ontzettend lief. Ze lacht, kwijlt, poept,lacht, poept, kwijlt, lacht etc. Ze pakt nu ook dingetjes vast en stopt bij voorkeur haar voeten in haar mond.
    Nog maar een maandje he. en dan ben je weer hier. Wat een ellende. Vind het knap van je dat je het zo naar je zin hebt. Je ziet er ook erg goed uit. Volgens mij ben je aardig wat kilootjes kwijt!
    Je moeder kun je geen seconde alleen laten, die valt van de trap als je er niet bij bent. Nog erger dan kinderen!
    Geniet nog even van je tijd daar en dan zien we je weer snel! Hele dikke zoen, Saskia en familie.
    Tanty zit hier naast me en daar krijg je ook een dikke knuffel van.

  • 02 Januari 2007 - 17:52

    Heidi:

    Heey Anneroos!
    Gelukkig nieuw jaar he;) Geniet er nog maar van ie laatste paar weken..want de tijd vliegt he! Ben echt benieuwd naar je verhalen straks. Doe ze allemaal de groeten op de duikschool..en zeg maar tegen Bas dattie op moet passen voor schorpioenvisjes:P

    Kus Heidi

  • 02 Januari 2007 - 18:44

    Gezelligheidsdier!!:

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh!! hee huisgenootje! Nederland is klote!!! Wat een grauwe, grijze, saaie, dooie, koude klote zooi!!
    Ik ben al aan het kijken voor een ticket richting Curacao!! Mijn god je hebt geen idee hoe hard ik jullie, pancha, curacao en alles mis!! Ik mis zelfs bon bon! Heel veel plezier nog eventjes! spreek je snel!
    dikke kus

  • 03 Januari 2007 - 13:03

    Floortje:

    He Roos,
    Goed te lezen hoe het met je gaat! ben stik jaloers vanuit het koude Holland!! Tot snel, en geniet van je laatste maand! dikke kus

  • 03 Januari 2007 - 13:17

    Lotte:

    Hey meissie! Je ziet er super goed uit! Volgens mij val je daar iedere dag af!!! Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt...en zag ik daar nou nepnagels! Meid, ik ben echt jaloers hahahah!! En nog 17 nachtjes slapen en dan is het zover...Wordt helemaal top!! Geniet er nog ff van....Dikke kus Lot

  • 07 Januari 2007 - 20:00

    Annelies:

    he roosje,

    het is alweer een tijdje geleden dat ik je verhalen heb gelezen aangezien onze computer is gecrasht. heb dus net wel je laatste verhaal gelezen maar heb nog heel wat te doen! ik ga je gauw weer schrijven!! tot gauw. groetjes annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2007

Back in Holland

29 Januari 2007

Lot en Roos op Curacao

08 Januari 2007

2007!!!

30 December 2006

Hello het is weer een tijdje geleden:$

24 November 2006

Bijna in de kreukels
Anneroos

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 841
Totaal aantal bezoekers 31819

Voorgaande reizen:

04 September 2006 - 01 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: