2007!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneroos Diender - WaarBenJij.nu 2007!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneroos Diender - WaarBenJij.nu

2007!!!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Anneroos

08 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Daar was ik weer! Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst! Ja mensen nu gaat het snel. Het is alweer 2007 en ben al bijna weer thuis.
Oud en nieuw was erg gezellig! Het is heel raar om vuurwerk te kijken vanaf het strand in je rokje en shirtje! Ik ben overdag met Bart naar Mambo geweest nog even aan ons kleurenschema werken! Daarna naar huis een barbecue gehad en toen naar Mambo weer gegaan voor het 12-uur moment. Iedereen was weer lekker aangeschoten en gezellig dus was weer een topavond! Toen Luv op kwam treden met een ontzettende dronken Patty Brard zijn we naar de parkeerplaats gegaan want we hadden nog champagne en vuurwerk in de auto wat natuurlijk genuttigd en bekeken moest worden. De champagne hakte er flink in en toen opeens hoorde ik Gerard Joling zingen. Dus Richard (nieuwe huisgenootje) en ik als een dolle weer naar binnen en helemaal uit ons dak gaan bij Gerard! Ja het was een geslaagde oud en nieuw!
Het vuurwerk dat op Curaçao afgestoken wordt, is ernstig. Ik denk dat die knallen wel 10 keer zo hard gaan en ik liep ook bijna de hele dag met een piep in mijn oren! In Nederland kun je dat vuurwerk volgens mij helemaal niet krijgen omdat het verboden is. Maar ja zoals jullie al weten… op de Antillen kan alles!
We hebben veel lol gehad, de jongens hebben ongeveer alles opgeblazen wat er opgeblazen kon worden! Vooral de pyromaan in Mark kwam naar boven. Alles ging eraan, dozen Polar, Air Wick bussen werkelijk alles!
De dag erna 1 januari had ik ook gelukkig vrij van mijn stage, want we moesten naar Hato.. De guys wegbrengen, mijn roomies.. Het was op Hato erg gezellig maar het afscheid he… Natuurlijk was Roos weer de eerste die aan het janken was.. Emotioneel watje ben ik ook! Maar het was ook echt kut dat ze weg gingen en het is nog steeds niet leuk. Ik kom elke dag na mijn werk in een leeg huis zonder rondhuppelende Markjes en Bartjes. Dat is even flink wennen. Ik ben dus maar weer begonnen aan Prison Break voor de tweede keer, samen met Pancha.
Vrijdag ben ik alweer… naar Mambo geweest! DJ CHUCKIE was aan het draaien daar! Nou dames ik kan je vertellen, het was nog beter wat ie allemaal deed op Innercity! Ik ben nu echt officieel een super fan geworden van Chuckie! Nee word geen groupie hoor! Echt wat een top gast is dat! Ik was alleen een beetje heel erg ziek, maar ik moest en zou erheen! En het mooie is dat als hier artiesten komen het helemaal niet duur is om een kaartje te kopen. IK moest 25 gulden betalen dat is ongeveer 12 euro… Nou das toch niks!!
Er zijn ook hopi BN’ers op Curaçao. Is niet normaal meer. Vrijdag op Mambo liep Patrick Kluivert rond, Jan Jaap van der Wal (van het sportjournaal met die krullen) Vorige week was Herman de Blijker op Curaçao. Die ene dikke van Herrie in de keuken met die sigaar! Michael Reiziger logeert met zijn vrouw en kindjes in het Marriott bij mijn werk en ik hoorde ook dat Marco Borsato bij Jan Thiel is. Nou wat wil je allemaal nog meer! Hahaha!
Het is wel raar hoor dat die Kluivert ineens naast je staat te dansen en Jan Jaap helemaal uit zijn dak staat te gaan! Heel erg leuk!
Er is beneden een nieuw meisje gekomen, Josefien. Allemaal heel erg gezellig! En over een paar dagen komen er 2 nieuwe jongens hier boven wonen. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat worden! En natuurlijk komt mijn schatje Lotjuh al heel snel!
Stage gaat nog steeds goed, nog 2 weekjes. Ben wel heel erg moe en ziekjes dus het wordt ook wel tijd dat stage afgelopen is! Heb het wel een beetje gezien al dat harde werken en de werkdagen van ongeveer 10 uurtjes…
Morgen komen er 2 nieuwe jongens in ons huis wonen. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn! Mark vertelde me dat het wel coole gasten zijn! Het is natuurlijk altijd weer afwachten he!

Tot snel allemaal!! Kusjes Roosie

  • 08 Januari 2007 - 15:32

    Karlijn:

    Uiteraard ben ik weer de eerste voor een reactie haha!! Ik wens je heel veel plzr nog ff deze laatste paar weekjes!! Maak met Lotte samen de eilandbewoners helemaal gek!! Ben benieuwd naar de verhalen!! Hou onze beruchtte feestjes maar in je achterhoofd haha Liefs xxx

  • 08 Januari 2007 - 15:47

    Heidi:

    Heey Roosje..

    Die Patrick Kluivert is ook all1 maar aan het vakantievieren?! Was hij dit keer weer in het Marriott? Ik heb ook twee weken van hem in zn zwembroek mogen genieten;) Niet verkeerd haha! Hoe is het op het werk nu? Groetjes Heidi

  • 08 Januari 2007 - 19:17

    Elsa En Mark:

    Ha Roosje, jij ook een heel goed 2007! Geniet nog even lekker van de laatste weken op dat heerlijke eiland! Groetjes en kusjes van ons en de jongens!

  • 09 Januari 2007 - 10:02

    Lotte:

    Leuke fotos! Geniet er nog ff van dame, want als ik kom, is er geen rust meer, grapje!! Wordt helemaal top! En ja, hou er rekening mee dat je straks in een koud landje terug komt....dat wordt echt afkicken! Maar ook hier zijn wel leuke dingen...??Nou schat geniet er van en werkse, de laatste loodjes zijn altijd het zwaarste, nog ff doorbijten en daarna vakantie vieren!!

    Kus x x x x x x x x x x
    ps ik hoop dat het beetje leuke kerels zijn die huisgnootjes...(K)

  • 10 Januari 2007 - 09:14

    Ruben:

    Nou dat leventje van jou is ook niet verkeerd.. Ik kom hier ook dagelijks bekende IJslanders tegen... Ze hebben allemaal een baard.....
    Vind je dat niet fantastisch???
    Kuzz

  • 10 Januari 2007 - 21:07

    Mama Truus:

    Hoi Roosje m'n Roosje

    Niet te geloven dat er zowat alweer 5 mnd om zijn.
    Wat had je het moeilijk in het begin, maar ze zeggen niet voor niets alle begin is moeilijk.
    Nu moeten ze je van het eiland afschoppen, want anders zou je echt niet gaan.
    Maar je heb nog 14 dagen vakantie tegoed met Lotte,op dat goddelijke eiland.
    Geniet er beiden van, en doe geen dingen die ikke ook niet zou doen. Roosje dikke kuzzzzz
    Truus

  • 21 Januari 2007 - 13:31

    ANONIEM:

    GEPOFTE GEIT

  • 23 Januari 2007 - 16:17

    Eva:

    Hey dushi's!! Hoe hebben jullie het daar?? Is de hele bevolking daar al opgeschrikt en tegen gekte aan?? hahaha!! Heel veel plezier, kzal er een op jullie drinken, als jullie cocktail op ons achterblijvers drinken.. goed plan toch!! Enjoy! Kus

  • 23 Januari 2007 - 17:40

    Karin :

    Hoi Anneroos,
    Heel veel plezier nog met Lotte!Maak er nog een leuke week van en geniet nog van de zon. Het vriest nu in Nederland en dat is echt niet tof!
    Dikke kus Karin

  • 24 Januari 2007 - 15:41

    Josien En Koos:

    Ha Anneroos,
    nou het zit er volgens ons bijna op. Wat zul je het mooie weer missen, want het is hier vreselijk. We hebben veel regen gehad, vorige week storm en nu is het koud. Maar jouw foto's zijn hartverwarmend en dat is al heel wat waard.
    Als je terug bent moet je maar eens bellen en onzekant opkomen. Ik zal ons tel.nummer tzt wel op de hyves zetten. Geniet nog even van deze laatste periode. Doe nog een duikie en kijk nog een paar keer goed naar de palmbomen en al die lekkere kerels. En veilig weer thuiskomen, hoor. Groeten en dikke kus,
    Koos en Josien

  • 25 Januari 2007 - 16:32

    Wendy:

    Hey!

    Via heidi kwam ik op jou site.. las dat je stage loopt bij CSS?! Wil je aan de ploeg de groetjes doen van mij, Wendy?
    Zegh maar tegen ze dat het mijn redders zijn!! En bedanken voor de gekregen duiken!

    Groetjes
    Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2007

Back in Holland

29 Januari 2007

Lot en Roos op Curacao

08 Januari 2007

2007!!!

30 December 2006

Hello het is weer een tijdje geleden:$

24 November 2006

Bijna in de kreukels
Anneroos

Actief sinds 26 Juni 2006
Verslag gelezen: 904
Totaal aantal bezoekers 31820

Voorgaande reizen:

04 September 2006 - 01 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: