Lot en Roos op Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneroos Diender - WaarBenJij.nu Lot en Roos op Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anneroos Diender - WaarBenJij.nu

Lot en Roos op Curacao

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Anneroos

29 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon tardi aan het thuisfront!!

Hier Lot en Roos vanuit een ontzettend warm en heerlijk Curaçao! Eindelijk is Lot aangekomen na een vertraging van 2,5 uur.. pffffffffffffff……… De remmen van het vliegtuig waren kapot, moet Lotte weer overkomen!! Uiteindelijk na 2,5 uur in het vliegtuig, beetje niks doen kon ik dan eindelijk de lucht in…..Na 9,5 uur slapen waren we geland op Curacao…en daar stond mijn dushi met traantjes in haar oogies!! (Anne; alweer janken..!!) Natuurlijk zijn we naar elkaar toe gerend, wel 2 meter..!!! Na wat dikke knuffels heb ik kennis gemaakt met haar krot. Oftwel haar auto, het is een vet ding en hij scheurt als de beste…Anneroos kan wel meedoen aan Parijs-Dakar! Ook heb ik kennis gemaakt met aangereden leguanen, duiven met geamputeerde pootjes en dode kakkerlakken oja en levende! Een erg indrukwekkende ervaring..wel zijn er hier mooie vogeltjes!
Zo dat was Lotte! Roos weer hier! Na Hato zijn we naar mijn ontzettende huis gegaan om vervolgens die ontzettende koffer die ontzettende gammelende trap op te dragen. Toen uiteindelijk de ontzettende gammelende deur open was gingen we eten bij natuurlijk het Plein. Daarna zijn we nog heel even naar Mambo gegaan in de hoop Jaxx nog even tegen te komen maar tevergeefs.. Hij was dr nog niet. Na een aantal drankjes zijn we ons bed op gaan zoeken.
De volgende dag zijn we naar de duikschool gegaan heb ik Lot ff een rondleiding gegeven door het hotel en hebben we gesnorkeld en op het strand gelegen. Lotte kwam één met de natuur hahaha! Ook hebben we een ontzettende gratis massage geregeld bij ons thuis! Wanneer dat plaats gaat vinden weten we nog niet.. maar meer details volgen! ’s Avonds zijn we nog naar Wet & Wild geweest en hebben Jacco nog wel even gezien. De Raz-jes vlogen er lekker in en toen werd het toch wel eens tijd om wat te eten! Dus bij Mambo wat gegeten en daarna weer door bij Nat & Hevig. Lot heeft haar eerste ervaring gehad met de Hells Angels met getatoeëerde bierbuiken! Die gingen lekker bij d’r zitten op een strandbedje. (Moet Lot weer overkomen & Roos alleen maar lachen!!) Daarna hebben we nog gezwommen a la Ijssel! En toen naar huus.
Maandag zijn we naar de Tugboot geweest om te snorkelen. Was weer toppertje, visjes, koraaltjes en natuurlijk het wrakje! Na de Tugboot zijn we weer naar het Plein gegaan om afscheid te nemen van Jennifer en Max. Die vliegen vanavond weer terug naar Nederland… Jammer jammer maar aan alles komt een eind! Wij hebben gelukkig nog 9 daagjes… Veel te kort maar het is ni anders! Ons volgende verhaal volgt binnenkort……
Het is inmiddels binnenkort, en we hebben onze private massage gehad! Een grote Antilliaan met massagetafel stond ineens voor onze deur. Na een biertje ging hij als een dolle te keer op Lot. Puur genot voor 50 minuten lang! Het was geen normale massage waarbij hij alleen de rug doet.. nee een full body massage! Één voor één kwamen de huisgenootjes binnen die zich op hun beurt allemaal lam schrokken. Wie is dat????? Na een uurtje was Roos aan de beurt die ook spontaan uit de kleren ging! In één woord: Fantastisch!
Dinsdag zijn we een Westpunt-tourtje wezen maken. We zijn eerst naar Boka Tabla geweest, daarna doorgereden naar Playa Kalki. Daar hebben we eventjes gelegen en vervolgens onze tour verder gezet naar Watamula. Onze Amsterdammers waren ook mee, zodat we nog een beetje mannelijk schoon om ons heen hadden! Daarna zijn we verder gegaan naar Playa Forti om even wat te drinken na een zeer zware ervaring van op het strand liggen! De mannen zijn nog even van de rots gesprongen, mama wees maar niet bang, wij zijn niet gesprongen! Daarna zijn we naar de Grote Knip geweest en hebben we de flamingo’s gezien. Natuurlijk daarna helemaal uitgehongerd… Dus lekker een pizza naar binnengewerkt bij Good Fellas.
Op dinsdag avond is het movie night bij Mambo en de film Van God Los draaide ze daar. Was heel erg leuk want dat is op het strand en je kijkt de film dus vanaf je strandbedje! Wel een beetje een houten reet gecreëerd maar dat mocht de pret niet drukken! Daarna nog even gefeest op Phil Collins en Guus Meewis.. Wat wil je nog meer met een cocktail in je hand.
Voor degene die nog honger heeft… Lot en Roos zijn op het moment 2 kreeften. Branden zullen we! Maar dat komt allemaal goed! We zullen ervoor zorgen dat iedereen in Nederland jaloers wordt als ze ons zien!
Donderdag zijn we wezen zwemmen met de dolfijntjes. Was heel erg leuk en de foto’s zien jullie snel! Die dag erna zijn we met Divi Divi naar Bonaire geweest. We hebben in een vet klein vliegtuigje gezeten met 8 mensen. De verhalen horen jullie nog wel want we zijn bijna alweer thuis!

Tot snel AJO!!!!

• 29 Januari 2007 - 17:23

Nadine:

Hi meiden,

Jullie zijn best druk.. Overal heen.. Leuk!! Kan niet wachten tot jullie weer thuis zijn en ik de rest van de verhalen hoor!!!! Kan niet wachten.. Nog eventjes..

Kus, Knuffel
    Nadine

• 29 Januari 2007 - 17:24

Heidi:

Ben benieuwd naar de rest van je verhalen! Hoe staat het met je stage? K hoorde van JJ dat je een feestje had gehad bij Sari Fundies!? Enjoy your last days meid! Doe ze nog allemaal een dikke knuffel op de duikschool en ik spreek jou wel in NL hoop ik!

Groetjes Heidi

• 29 Januari 2007 - 17:50

Karlijn:

Tja dit zal mijn laatste berichtje wordengel ukkig :)!! Dames geniet er nog maar ff van want dit komt nooit meer terug!! Ik zie jullie donderdag gaan we ceremonieel knuffelen haha Liefs xxx

• 29 Januari 2007 - 18:23

Irma:

Lieve meiden geniet er nog even van, ben ontzettend jaloers op jullie. Tot donderdag

dikke kus (mammie) Irma

• 30 Januari 2007 - 11:15

Truus:

Ha, Duschi's
    Het weer is hier inmiddels opgeknapt,dan krijgen jullie niet helemaal zo'n afknapper donderdag.
    ja,Roosje en dan begint het gewone leventje weer.
    Maar aangezien ik nog even niet hoef te werken zullen we ook hier gezellige dingen doen.
    Het is voor jou best wel een dubbel gevoel, maar ook de andere, inmiddels nieuwe vrienden zullen een keer weer terug moeten.
    We kijken vol spanning uit naar jullie weerzien.
    Enne geniet nog even.
    Dikke knuffel Mamma Truus

• 30 Januari 2007 - 13:09

Claudia:

Hallo dames!

ZO te horen hebben jullie het echt naar jullie zin, super, ben benieuwd naar de foto's, geniet er nog ff van! Tot snel!

Kus Clau

• 31 Januari 2007 - 20:24

Joyce:

hey lieve roos!!

jammer genoeg kon ik nergens je site vinden en een berichtje achter laten!!! damns!!! maar hoe ik m nu gevonden heb weet ik ook niet!!!
    ik wil je alsnog bedanken voor de super tijd die ik er gehad heb met je, ondanks de ups en downs, maar dat is normaal!!! hopelijk heb jij nog genoten de laatste maand!!!

hele dikke kus en tot op de reunie!!

XxXxX

Liefs Joyce

• 05 Februari 2007 - 12:05

Ellen:

Je bent al thuis, heb je al gesproken maar ik moet je gewoon even vertellen dat je fotos geweldig zijn!!! WAUW!!!
    tot snel! Kus Ellen

• 09 Februari 2007 - 17:14

Annetta Kattenberg:

He, meid welkom terug. Het was zaterdag super!

kus, Annetta